pozadie hlavička
Načítavanie...
Progress bar bg
0
%

Blog

Ako začať s online podnikaním: Rady pre začínajúce e-shopy

Ako začať s online podnikaním: Rady pre začínajúce e-shopy

Štartovať online podnikanie je vzrušujúci krok vo vašej biznisovej kariére. Počet ľudí, ktorí nakupujú online neustále stúpa a preto existuje obrovský trhový potenciál pre všetkých, ktorí sa rozhodli svoje produkty predávať cez e-shop. Pre mnohých z vás môže byť tento proces prechodu do onlinu stresujúci, preplácaný a komplikovaný, preto by som vám rád dal pár rád, ako začať viesť e-shop s úspechom, aby vás online podnikanie neodradilo.

E-shop sú len produkty, bez marketingu to nepôjde

E-shop sú len produkty, bez marketingu to nepôjde

Predávať produkty online bez marketingu je v dnešnej dobe úplne nemožné. Pretože môžete mať plné sklady skvelých výrobkov, ale ak o nich nikto nebude vedieť, zostanú plné navždy. Na rozdiel od kamenných obchodov, e-shopy nemajú výhodu fyzickej prítomnosti v nákupných centrách, ktorá by priťahovala pozornsoť zákazníkov. Preto je dôležité, aby ste pochopili marketingový mix. Čo to vlastne znamená? Prejdime si to spoločne.

Šablóny na e-shopy sú pre začiatočníkov ideálne

Šablóny na e-shopy sú pre začiatočníkov ideálne

Nie je to tak dávno, iba pár rokov dozadu, vyžadovalo vytvorenie e-shopu komplexnú znalosť webdizajnu, programovania, správne napísaných produktových textov, SEO optimalizácie a naozaj veľkej finančnej investície. To sa však - vďakabohu pre všetkých, ktorí chcú podnikať online - rapídne zmenilo. S digitalizáciou a rozširujúcim sa online trhom prišli do hry platformy ako Shoptet, ktoré ponúkajú e-shopové šablóny pre každého, kto chce podnikať online. Prečo sú pre vás ideálne, ak začínate?

Popisy a texty v e-shopoch sú kľúčom k predaju

Popisy a texty v e-shopoch sú kľúčom k predaju

Ani neviem, koľkokrát som od svojho klienta počul, že si texty na svoj e-shop alebo akýkoľvek iný web napíše sám. Vtedy vždy spozorniem a požiadam ho, aby to nerobil. Jednak preto, lebo viem, že to nebude fungovať a na druhej strane preto, lebo poznám niekoľko výnimočných copywriterov, ktorí roky naberali skúsenosti s tvorbou textu a odhadom správneho tone of voice (jazyka značky), aby dokázali napísať tie najlepšie texty, ktoré predávajú. Prečo ich naozaj potrebujete?

pozadie instagram