pozadie hlavička
Načítavanie...
Progress bar bg
0
%
Pozadie apollo bodky
Blesk vľavoBlesk vľavo
Case study shoptetCase study shoptet
2   min.

Case study

Prípadová štúdia, ktorú som sa po dohode s klientom rozhodol urobiť, je o technologickej spoločnosti Servis Repas , ktorá sa venuje poskytovaniu komplexných služieb renovácie, záručnému aj pozáručnému servisu počítačov, notebookov, serverov, herných konzol a priemyselnej výpočtovej techniky.

Case study

Čo klient potreboval

Pre klienta som na šablóne Apollo vytváral custom grafické zmeny. Potreboval grafickú úpravu svojho existujúceho e-shopu do modernejšej, súčasnejšej podoby a chcel e-shop postaviť na customizovateľnej šablóne v Shoptete.

Zistili sme, že úprava si bude vyžadovať množstvo technických zmien, kódovania aj dizajnových úprav, to však so šablónou Apollo nebol žiaden problém. Zmenili sme hlavičku stránky, pridali sme ďalšie submenu na jeho e-shop, zvýraznili a zároveň zjednodušili sme celú hlavičku a vďaka väčšiemu množstvu funkcionalít a škálovateľnosti, ktoré šablóna Apollo ponúka, sme dosiahli originálny nový vzhľad samotnej šablóny.

Aký bol proces vývoja e-shopu Servis Repas

Keďže som e-shop staval na vlastnej šablóne, žiadne technologický výzvy ma nečakali. Proces kódovania prebiehal jednoducho, po aktivácii šablóny mal klient pár dodatočných požiadaviek na jej modifikáciu, ktoré som bol schopný behom pár dní zapracovať. Ponúkol som mu niekoľko vlastných postrehov týkajúcich sa dizajnových úprav, aby e-shop pôsobil modernejším dojmom a po odsúhlasení som ich rovno zapracoval.

Pri programovaní som používal jazyky CSS a javascript.
Dátovou optimalizáciou veľkosti obrázkov som sa tiež postaral o rýchlosť načítania stránky, aby zákazníci, ktorí na web prídu, nemali dôvod stránku po pár sekundách opustiť. Je to veľmi dôležité, pretože v dobe, keď ľudia nie sú ochotní čakať na nič, by mal byť tovar na vašom e-shope dostupný okamžite - nielen skladovo, ale aj vizuálne.

Case study
Case study
Case study

SEO a bezpečnosť šablón Shoptetu

Shoptet je ako systém vytvorený tak, že kreatori vytvárajúci šablóny sa o tieto otázky nemusia starať. Bezpečnostné protokoly aj SEO optimalizácia sú na strane Shoptetu implementované a teda jediné, čo na čo som si pri bezpečnosti dával pozor, bolo zálohovanie stránky, resp. pôvodného kódu. Takže ak by nastal akýkoľvek problém, dostal by som sa k zálohovaným dátam a stránku jednoducho obnovil. Klient by tak o svoj e-shop neprišiel.

Ciele klienta pri tvorbe e-shopu

Klient sa rozhodol svoj e-shop postaviť na modernej a škálovateľnej šablóne Apollo , aby zvýšil návštevnosť stránky, spríjemnil zákazníkom pobyt na nej a, samozrejme, zvýšil konverzný pomer. S veľkou radosťou musím povedať, že sa nám to podarilo priam nad očakávania, pretože e-shop Servis Repas sa stal e-shopom roku 2022.

Case study

Klientova investícia do e-shopu

Ako iste viete, e-shopy na mieru stoja niekoľko tisícok eur. V prípade šablóny sa však dostanete pri tvorbe internetového obchodu na desatinu tejto ceny. Šablóna Apollo stála klienta 200€ a následné custom úpravy boli dokopy cca 500€. Za investíciu 700€ teda klient dostal funkčný, moderný a dizajnovo špecifický internetový obchod bez ďalších investícií.

Spolupráca s klientom

Je pre mňa vždy obrovskou radosťou, keď môžem spolupracovať s klientom, ktorý má jasnú predstavu o tom, čo chce. Spoločnosť Servis Repas vedela presne, ako chce, aby jej e-shop vyzeral, akú by mal mať funkcionalitu a cestu zákazníka a aké výsledky očakáva. Mali jasne zadefinované zadanie a ja verím, že aj to je dôvodom, prečo výsledky, ktoré som uviedol vyššie (1. miesto v súťaži Shop roka), predčili moje aj klientove očakávania

Ak viete, kam idete, nič vás nemôže zastaviť, aby ste sa tam aj skutočne dostali.

pozadie instagram